Wednesday 5 October 2011

Malam tanpa bintang

Terasa sunyi bila.........anak kecil ku tido lena di buai angin malam...timbul rasa bersalah yang tak terhingga bila memikirkan apa yang telah aku lakukan tanpa sedar.....terasa kejam kerana memukul anak yang kecil tak tahu erti jangan pun....tapi apakan daya telajak perahu boleh di undur telajak pukul menangis la dia.....hehehehehehehehehehehehehehe.....aku pukul manja je....aku sayang sangat kat mia....dia la penawar suka dan duka.... sape tak sayang anak kan ,kita yang melahirkan kita yang mengandung 9 bulan sakit perit susah senang kita yang tanggung...Baru aku tahu betapa susahnya nk jaga seorang anak, cuba bayangkan mak ayah kita jaga kita adik beradik yang lain....Hanya Allah je yang tahu...susah senangnye. Aku sayang Nur Batrisya Damia Mohd Zaki

No comments: